2015. április 16., csütörtök

Ajánlat öt főre

Oszd meg, ha mered!
Sokat nézelődöm mások blogjai között, és bevallom, általában nem céltalanul kattintgatok. Belefutok sokféle történetbe; jókba és kevésbé jókba is, és általában csak bele-beleolvasgatok a dolgokba. Ilyen kis "kalandjaim" során bukkantam rá néhány igényes olvasmányra, és azon morfondíroztam, miért ne oszthatnám meg őket másokkal is? Szerencsés vagyok, hogy vannak olvasóim, hogy itt vagytok Ti, és arra gondoltam, hozok számotokra egy kis csemegét.
Az Ajánlat öt főre tehát nem más, mint öt általam jónak tartott oldal, történet, amely olvasókat érdemel. Fontos tudni, hogy ez nem sorrend, kritikát vagy véleményt egyikhez sem csatoltam, én pusztán megmutatom őket Nektek.
További hasonló posztok elképzelhetőek, amennyiben újabb gyöngyszemekre bukkanok. Ajánlani természetesen lehet! ;)


***


Szofianna - Háromlábú bulldogok
a séf ajánlata: minden fiatal, pimasz srácot és pop-rock zenét szerető ínyencnek


"Háromlábú Bulldognak lenni nem tisztség, hanem életforma. Ki lehet Háromlábú Bulldog, kérditek ti. Ha egy tökéletes világban élnénk, most tuti azt válaszolnám, hogy az, aki szenvedéllyel zenél, akinek a hangszer barátja, testvére, aki nem fél kimutatni az érzelmeit egy halom vadidegen embernek. Aha, persze. A valóság azért ennél egy fokkal árnyaltabb: igazából az kerül be, aki megfelel a bátyám, Ryan elvárásainak. És elhihetitek, az aztán tényleg magas mérce! Jól kell kinéznie, jól kell zenélnie, szorgalmasan kell dolgoznia, mindenben a banda rendelkezésére kell állnia. Némán kell tűrnie, hogy a frontember a sárga földig lehordja, de legalábbis nem szabad visszapofáznia vagy ne adj' isten ellenszegülnie Ryannek. Ez most nem hangzott túl kedvesen, ha meglátná, hogy így promózom, tuti kapnék a fejemre, én pedig csendben viselném el a kiakadását, ahogy azt egy öcsnek talán kötelessége is. Mert, bár most kicsit kegyetlennek állítottam be, azért azzal nektek is egyet kell értenetek, hogy nem könnyű egy babérokra törő frontember élete, aki magának és a bandának a legjobbakat akarja. Szóval ha lentebb esetleg nem túl emberségesen viselkedne velem, a srácokkal vagy akárkivel, akkor azért legyen az is a fejetekben, hogy az én bátyám nem rossz gyerek, csak megtanult harcolni, és megtanulta, hogyan harcolhat a saját eszközeivel."

A leírás a blogról származik, amelyet ide kattintva érhettek el: Háromlábú bulldogok


*


Luna és Maiev - Szerelmem a mostohatesóm (I love my stepbrother)
a séf ajánlata: minden Finnországot és különös, egyedi hangú szerelmi történet kedvelő ínyencnek


"Egy fiú és egy lány, akik mostohatestvérek kiskoruk óta. Finnországban élnek, egyetemisták. Minden a legnagyobb rendben... látszólag. Silja évek óta reménytelenül szerelmes fogadott bátyjába, aki mit sem sejt rejtett érzéseiről. És ha ez még nem lenne elég, ott van Lukas, Aleksi vér szerinti öccse, aki egész nap csak a szobájában ücsörög és mindenkivel lekezelően bánik. Egyvalaki kivételével..."

A leírás a blogról származik, amelyet ide kattintva érhettek el: Szerelmem a mostohatesóm


*


Monos Anett - Démoni horda
a séf ajánlata: minden sötétebb hangulatú, démonos fantasyt preferáló ínyencnek


"Ben Davis egy hétköznapi egyetemi tanár, aki nem mindennapi múltját hagyta hátra, hogy családja mellett lehessen. Ám, ahogy az lenni szokott, a múlt nem ereszti, és hamarosan olyan slamasztikába kerül, amit képtelen egyedül megoldani. Családapából hirtelen harcossá, a lánya, Claire megmentőjévé avanzsál. Vajon túlélhetik a kialakult helyzetet? Meg tudják fékezni a démonok hadát, akik csapatostul támadják világunkat? Feladják-e, vagy harcolnak a végsőkig?"

A leírás a blogról származik, amelyet ide kattintva érhettek el: Démoni horda


*


Kertész Kinga - Üzenem...
a séf ajánlata: minden első szerelemet soha meg nem unó ínyencnek


„Igazi mázlista vagyok, amiért nem kell fülszöveget írnom ehhez a történethez. Szerintem nem lennék képes kiragadni egy-egy momentumot a sztorinkból. Így kerek az egész, és miért akarnék kevesebbet nyújtani ennél bárkinek is? Csak az igazságot akarom leírni, és ha egy olyan történethez kellene tartalmat vagy ajánlót írnom, aminek magam sem tudom, mi a lényege, az talán hazugság volna. Nehezen jönnek a szavak. Tudom, miről meséltem eddig, de azt nem, hogy miről szól igazán. Rólunk? Az osztályról? A változásról? A versenyekről? A gimiről? A fogyásról? Az érzéseimről? A gondolataimról? A szerelemről? Igazából… ez a történet talán nem is szól semmiről. Vagy nem tudom. Talán rossz helyen keresem a választ, mert ez nem csak egy történet. Nem csak a mi történetünk. Ez minden, ami én vagyok, és egy találgatás, vajon ki lehetsz Te.”

A leírás a blogról származik, amelyet ide kattintva érhettek el: Üzenem...


*


Fórizs Krisztián - SzívrohamGyár
a séf ajánlata: minden versekért bolonduló bolondnak


Egy démon karneválja

"Túl ezer pocsolyán s túl szívszorító gyáron,
összetört szíveknél nem kívánhattam szebbet.
Könnyeket kortyolgatva nézem karneválom,
mosolygok hisz mindenki nagyszerűen szenved.

Száz démon ünnepel szíveket zabálva fel,
vörösen izzó szemek figyelnek rám amott.
Nem dobbanhat meg többé ha csak halálra kell,
mégis valami - valahol bennem megfagyott."

A vers a blogról származik, amelyet ide kattintva érhettek el: SzívrohamGyár

4 megjegyzés :

  1. Úristen, amikor megláttam a blogomat, el sem hittem... Köszönöm szépen, nagyon-nagyon jólesik, főleg, hogy egy ilyen igényes oldaltól kapom az ajánlást :)

    VálaszTörlés
  2. Szia! Magadnak köszönd, én csak felfigyeltem a tehetségedre! ;) Csak így tovább!

    VálaszTörlés
  3. Szia,

    elnézést, hogy ilyen későn reagálok, de többek között elárasztották a chatemet idegennyelvű hirdetések, és így nem láttam az üzeneted, ne haragudj! Valamint, most volt érdemben szabadidőm, elnézést érte. :/
    Nagyon szépen köszönöm, hogy az én történetem is helyet kapott egy ilyen nívós ajánlóban/válogatásban, ami ráadásul Nálad szerepel! :) Nagyon-nagyon köszönöm, iszonyú nagy megtiszteltetés! *-*

    VálaszTörlés